2014/08/09

KIDS :: Jak urządzić pokój chłopca ?

 
Po kosmicznie długiej przerwie, wracam. Mam nadzieję, że teraz już nie zawiodę i będę zasypywać Was świeżymi inspiracjami non- stop. Dzisiaj przygotowałam kilka pomysłów na aranżacje pokoju  chłopca. Temat ten jest dla mnie bardzo na topie, ponieważ sama szukam inspiracji. Mój 6-letni synek idzie już do szkoły i koniecznie trzeba mu zrobić nowy pokoik. Dla mnie bardzo ważna jest organizacja przestrzeni do nauki . Ale dla was przygotowałam kilka innych pomysłów, jak ciekawie i nie koniecznie kosztownie dostosować miejsce do indywidulanych predyspozycji każdego malucha. Bo wiadomo, każde dziecko jest inne. Jedno interesuje się piłką nożną, a drugie woli traktory.
Kilka przyczepionych do ściany modeli samolotów- robi wrażenie! Drogi wyklejone taśmą washi- czemu nie! Zielony dywan i leśne dodatki, a może powieszona na ścianie stara mapa (nawet taka ze starego atlasu) zachęca do poznawania Świata!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz